måndag 4 oktober 2010


Bara för att det är min födelsedag så måste jag väl skriva ;) hihi
Idag fyller jag alltså 22år . Grattis till mig ! =)

Sen ikväll ska jag å tatuera mig, längtar som fan som alltid !=)

Alicia växer och vi är lyckliga :)

Förutom min gallsten, den suger och den ska opereras bort om några veckor , som tur är för jag pallar inte längre. Jag äter typ potatis, potatismos och bröd med smör, ibland ost.. Jag har inte så varierad kost men jag vågar inte äta.. sist jag fick anfall hade jag ätit, blåbärssoppa, mackor utan smör eller nånting på, en macka med smör och ost och sen spaghetti och pastasås gjord på vitsås (mjölk) och tonfisk.. ?? Vad utlöser anfall?

Aja, nog om detta :) Jo förresten, jag verkar få en tum-sugar bebis :( Numer tar hon inte tutten förutom om hon ligger i vagnen, där tar hon den ytters sällan..
OCh numer ammar jag bara på natten och morgon, och kväll :) skönt

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Allting går om man bara vill och mn måste göra dig för sig själv!
    ssen om man mår bra som smal så ska man göra allt so krävs för det. man vill ju må bra

    du lyckas väldigt bra du med!

    SvaraRadera