söndag 24 oktober 2010


Bara för att jag inte har skrivit på länge så känner jag att jag måste..
Livet är lovely, förutom att jag hatar min gallblåsa och har levt på potatismos i flera veckor, och då menar jag typ 6 veckor minst.. tror ni att jag är less? Jag är less på livet.. nää men jag är bara så jävla sugen på mat. Jag känner mig slut i kroppen, helt slö. och VV, jaa vad säger man? jag skriver inget med tanke på att det bara skulle stå potatismos typ. Ibland äter jag vegetariska köttbullar, och har prövat äta nån bullens korv, men det är sparsamt av det.. men trots att maten går åt helvete försöker jag iaf vara ute och gå varje dag.. försöka få in den rutinen i mitt liv. Det är kämpigt.. men jag lyckas bra :)

Imorgon är det löning <3 och shopping <3

Och för att göra en kort uppdate av lillan:
Tror tänder håller på komma, hon grinar och gnager på sig själv och oss hela tiden..
Hon somnar runt 7-8 tiden på kvällarna och sover till allt mellan 5-8.30 på morgon, UTAN att vakna :) Tack för de.. <3
Det är skönt att ha fått in den rutinen i vårat liv. Jag vet att hon somnar senast kl 20 på kvällarna och då får jag koppla av sen med en sticking eller nått :)

Jag har köpt nya glasögon, har dock inte fått dom än.. men när jag fått dom kommer jag typ att använda dom mer än bara när jag ser på TV och kör bil :) Och på tal om bil, jag ska antingen sälja min bil, eller ställa av den. Känner att jag inte har råd att ha den igång nu.. :)

1 kommentar:

  1. Har fått på Norrlands miljövård :) Städjobb, men är ju som sagt bara en dag men hoppas att det blir mer!

    SvaraRadera