tisdag 8 mars 2011

Från liten till stor!!! :)


Alicia växer så det knakar, hon utvecklas mer för var dag som går och det är så häftigt att se :)
dock tror jag nu att hon håller på att få tänder, hon har på gränsen till feber, sover jättedåligt på nätterna och vaknar flera gånger och gråter.. Även har hon varit grinig typ dygnet runt i 3 dagar..

Annars så börjar det gå mot vår, HÄRLIGT.. finns nog inget bättre än när snön håller på smälta och asfalten kommer fram =) Och då man slipper ha ett ton kläder på sig :)

Vikten annars står väl rätt still.. måste ta tag i detta nu, har ju 4,5kg som ska bort till sommaren.. det är mitt delmål.. Ska försöka ta tag i att börja löpträna lite smått.. har kommit igång med promenaderna nu igen efter denna kyla!!!

Har även börja bättra på min ickeexisterande solbränna.. i sommar ska jag vara svart, man ska inte se om jag kommer från afrika eller sverige =)

1 kommentar:

  1. Va hon är söt, å va stor hon är. I sommar kan vi fara å bada me dom små liven, vi kan sola å chilla så kan Elin och Emma va barnvakt=) hehe

    Jo du orbitreken=) Den är faktiskt hur skön som helst att träna på och jättebra. Men ja hann väl träna en vecka eller två på den, sen blev jag vrålförkyld och har varit förkyld i 2-3 veckor. Nu bättre...men ja har ändå inte kommit igång igen. Tänkte att imorgon ska bli dagen då ja kör igång igen, för snart är de ju inte länge kvar till beach 2011=)

    Kram

    SvaraRadera