torsdag 17 mars 2011

DETTA KALLAS MOTIVATION!!!




5 kommentarer:

  1. Vilken skillnad. Måste ju kännas jättebra att ha lyckats gå ner så mycket. Bra jobbat! För mig fattas motivationen, men de gäller ju bara komma igång och märka av resultat så har man ju sin motivation till att fortsätta där.

    KRAM från mig och Dexter

    SvaraRadera
  2. Hej. Hanna är mitt namn och jag vet inte om du minns mig men vi gick samtidigt på Medlefors FHS (en av de äldre som gick då, och det var mellan ht 2006 - ht 2008). Jag kom in här på bloggen av en slump, och måste säga att det tog ett tag innan jag förstod att det var du. Kände inte alls igen dig.

    Sen jag började på Medlefors har jag själv försökt med att gå ner i vikt men har inte lyckas direkt. Jag har för det första inte helhjärtat gått in för att det ska lyckas heller. För det andra så, utan att skylla på något, så har det varit lite privata saker som gjort att jag inte alltid orkat engagerat mig.

    Då jag ser vad du har presterat, så har jag åter igen blivit peppad. Jag vet ju att man mår betydligt bättre om man inte har en massa kilon i bagaget.

    Ha det så bra nu, och lycka till med allt :)

    SvaraRadera
  3. SV: Hej hanna! Jag har en svag aning om vem du är men är inte helt säker =P
    Åh härligt att höra, dock så har jag gått ner pga att jag kräktes jättemycket under graviditeten, sen har jag haft gallbesvär så jag knappt kunnat äta nått blandat med viktväktarna och det har resulterat i all min viktnedgång.. Det är som nu det börjar på riktigt för mig :) Kan som säga att man fått en rejäl spark i baken :)

    SvaraRadera
  4. Att ha gallbesvär verkar inget vidare, och jag hoppas du är bättre nu. Synd bara att det ska vara orsaken att man går ned en massa i vikt. Iof så kanske gallbesvären beror just på att ex man väger alldeles för mycket, och då jag läser symptomen så har jag nog haft känningar av gallan flera ggr.

    Jag ser att jag inte nämde sist (då du även nämner graviditeten), att du fått en otroligt söt dotter :)

    Sköt om dig, och krama om den lilla söta tjejen från mig (min dotter har blivit för stor för kramar nu, mestadels pinsamt numera ;) )

    /Hanna.

    SvaraRadera
  5. vada? att det lonar sig att odla ogonbryn?
    Ne jag skojar, du ar skitsnygg;)

    SvaraRadera