onsdag 11 maj 2011

Livet är allt underbart :)
Sommaren är på väg, alicia växer och utvecklas för var dag som går, härligt att se :)
Har börjat komma igång med träningen och styra upp maten nu, det behövs då jag 2 veckor på vv plussat. Första veckan var det +0.9, andra var det + 1.9.. gulp.. neråt ska det ju!!! men, till på måndag kräver jag ett minus...
Hur ska man träna för att förbränna fett? någon som har tips? hur ofta ska jag träna typ bodypump, och hur ofta typ något mer kondition? :)

Idag har alicia en vldigt grinig dag, och en terrorist dag.. kryper runt och flännar hela tiden medans hon är i varje skåp och sliter ut grejer.. snorar som fan gör hon också :( stackars barn. Imorgon ska vi på bvc och se hur stor hon blivit :)

Hon går rätt flitigt nu också, inte helt men :)

annars ska jag på röntgen idag, imorgon fyller storasyster år så på söndag ska jag dit och äta grillat, sen lördag ska jag mest troligt dejta julia och lovelee :)

2 kommentarer:

  1. jo de blev så, hastigt och lustigt men men de kommer bli toppen för han!;)

    //frida

    SvaraRadera
  2. sv: jag gör typ 200 st, ibland 150 bara!;)

    //frida

    SvaraRadera