måndag 15 november 2010

-1.9 kg på vågen denna vecka :) totalt -10.3 kg sen 16 augusti och Totalt från jag vägde som mest är det -20.3kg
Jag är stolt över mig själv!
27.4 kg kvar till mål! =) Nu kör viii....
När jag och mamma gått i mål med våran vikt, så ska vi belöna oss själva.. jag längtar redan.. det kommer bli så kul och sen blir det att shoppa en helt ny garderob.. och jag som älskar att shoppa, det kan inte bli bättre! =D
Jag räknar med att det kommer ta ca 1 år för mig att gå i mål, och om det går fortare är det bara ett plus :)

1 kommentar:

  1. Härligt, bra jobbat. Men ja måste fråga? Va gör du för att gå ner så mycket. Tips och råd mottages gärna. Ja har senaste 7 åren kämpat med 10 kilo som jag vill gå ner, men de går bara inte. Motivationen är väl a och o.

    Ha de och pussa på Alicia från Dexter=)

    SvaraRadera