måndag 15 november 2010


En bild från dopet.
Foto Elin Mohlin

6 kommentarer:

  1. hahahaha... faktiiiiiiiiiskt! =D

    SvaraRadera
  2. Men guud vad duktig du varit !!
    Men 27 kan du verkligen gå ner så mycker mer du kommer ju inte finnas kvar efter det :)
    Själv har jag 4kg som jag velat gå ner i typ 8mån :S

    SvaraRadera
  3. dom finns på jysk, 349 kr kostar den :)

    SvaraRadera
  4. tack gumman =)

    men du då säger jag lycka till och du kommer klara det :) (men kom ihåg att du är fin som du är) :)

    kraam!

    SvaraRadera
  5. Ja det är klart betalar man de så känns det så klart bra att man går ner också.
    Jo men jag hoppas att jag klarar de till slut skulle vara skönt måste bara ta tag i det.

    SvaraRadera
  6. lägg upp mer bilder från dopet!!:):)):) Oj ska du ner över 20kilo till!:) kämpa på!!! jag verkar då fan har börjat gå upp igen!!! hade ju gått ner 43 typ, men nu vette tusan känns som om jag har svällt!!:/

    //frida ( www.shooooo.blogg.se )

    SvaraRadera