tisdag 30 november 2010



All kärlek till dig <3

11 kommentarer:

  1. hhi de du!!;);)

    //frida

    SvaraRadera
  2. gud så söt hon är :)

    jag har gått ner 17 kg sedan op :) så jag är STOLT!

    SvaraRadera
  3. Duuuuuuuuuuuuu :)
    jag har en plan.
    jag vill ge mamma ett halsband i julklapp. ska du fixa nått snyggt till mig som jag kan köpa innan julaftttttton :)`?

    SvaraRadera
  4. Jag vill typ ha en blandning mellan
    http://4.bp.blogspot.com/_rrXz2xa_eQA/TOunlW2FUBI/AAAAAAAABnE/CJMMolbCMOw/s320/IMG_3037.JPG

    gillar textensnittet där på brickan

    Eller den här
    http://3.bp.blogspot.com/_rrXz2xa_eQA/TOLIajWw07I/AAAAAAAABjE/8fGDKp895jk/s320/IMG_2904.JPG

    I ringen ska det stå två namn. "Sippan" och "Kimme"

    sen på dom två brickorna som hänger ner så ska det stå 900606 och 880218

    Såg även ett armbarn i rosa där det stod "alltid vi två" på en rund platta med ett liten rosa rosett på.

    SvaraRadera
  5. hahhaha jo!:) men vi har fått ett bra erbjudande på en annan!;) hahaha

    /frida ( www.shooooo.blogg.se )

    SvaraRadera
  6. Haha precis ;) Sätt ihop det på nått snyggt sätt :) Med nått hjärta :) det säkert skitbra, haha ja det armbandet med :)

    jag köpte stavarna på dellys den här gången hon har kirurgiskt stål. annars köper jag på salong duo där julia har din studio=)

    SvaraRadera
  7. Haha men shit va trångligt har ju skrivit allting här. Måtten kan du ta på dig själv på armen och halsen jag ska ge det till min mamma :) så det blir nog skitbra. sättihop det som du tycker med det där med hjärtarna :)

    SvaraRadera
  8. Ja det ska stå alltid vi två på framsidan och på baksidan ska det stå ett datum, men datumet vet jag inte riktigt än ska ta reda på det ;)

    det spelar ingen roll för mig =)

    SvaraRadera
  9. okej., :) ja jag kollar upp datumet=) men du man kanske skulle ha tagit svarta band och svart rosett om det går ra ? :)

    jag kan komma förbi och hämta det=)

    SvaraRadera
  10. så tar jag med henne hem ;) ja det kommer bli kul

    ja men du vi kanske kör så svart band och rosa rosett=)

    SvaraRadera
  11. i will.
    ja precis så jag tänkte, du vet nog bäst vad som går och inte. men du har du inte msn? så vi slipper sitta såhär haha ;D?

    adda mig i sånna fall på nojs_@hotmail.com

    SvaraRadera