tisdag 6 juli 2010

1 dag kvar till BF.. Tänk er, imorgon är den lille beräknad.. helt magiskt..
Kan ju hända att den inte kommer förrän om 2 veckor men ändå.. nu är det sååå nära tills vi blir en familj <3

Annars så sov jag själv i lägenheten inatt, det gick faktiskt hyffsat bra (jag är så mörkrädd), jag hade bara problem en gång efter jag varit upp och kissat, då kunde jag inte somna om sen tyckte jag att jag hörde massa konstiga ljud.. Det blir nog bättre sen när jag får ha min hund hemma, samt en liten bebis.. då kommer jag nog inte känna mig allt för ensam :)
Jo min hund följde ju med min syster till härnösand sen fick jag beskedet att jag inte skulle få tillbaka min hund.. hmmpf.. Visseligen är jag nästan lika glad för det just nu när jag har sååååå ont i mina fötter.. måste vara vätskan.. jag kan inte ens gå normalt, och att ha skor på sig ska vi inte ens snacka om.. ett par sandaler tar så gudförbannat ont att ha på sig men det är tyvärr det enda jag kan ha.. brukar man ha jätteont på och under fötterna när man har samlat på sig vätska?

Tänk er, såhär såg min mage ut i v.24


och såhär ser den ut i typ v.39


Det är lite skillnad :) hihi myys

1 kommentar:

  1. om det där är dina cubusbrallor så har jag köpt likadana. bloggar snart om det. =)

    SvaraRadera