lördag 3 juli 2010

Tog en låång sovmorgon idag till halv 10.. fick en chock när jag vaknade.. älskling hade farit på jobbet och essi är i härnösand med min syster så jag hade ingen som väckte mig :P

Har just varit ner en sväng på stan för att köpa ljus till mitt vinställ, samt vinflaskor.. köpte 2st så nu är det bara 2st som fattas så är vinstället fullt!=D då ska jag fota det och lägga upp en bild ;)
Det är skön känsla att gå in på systemet höggravid, och shoppa vinflaskor.. NOT.. känns lite wierd!!
Bytte även en cykelslang som älskling hade köpt fel storlek på.. och så hamnade jag en sväng på cubus och shoppade ett linne och hårklämmor :]

Nu är jag hemma, skönt som fan. Det är varmt att vara på stan, speciellt när man är gravid. Nu har jag just ätit och ska slänga mig omkull på soffan och vila

Puss

1 kommentar:

  1. OOH jag tackar ödmjukast!
    Är du nageltek.?
    Önskar dej all lycka till när den lille kommer. Sjukt avis! ;)

    SvaraRadera