fredag 9 juli 2010

BF+2... komsi komsi

Har just suttit och läst Vi föräldrar tidningen.. det är intressant, men tror man har mer användning för dom när ungen börjar vara kanske 1år.. känns som det inte stod så jättemycket om spädbarn..

Antar att dom flesta människor är på stadsfesten nu.. medans man själv inte ens pallar att gå en meter.. mina fötter vääärkeeeeeeeeeer. Ja, jag vet att jag klagar på mina fötter i varje inlägg, men det får ni stå ut med om ni vill läsa !=P

Älskling jobbar hela helgen men jag hoppas vi föder istället :) det känns i min kropp som att det är på G, men då vet jag inte hur långt i förväg man börjar känna saker.. och då menar jag inte att jag har nå värkar eller sånt skit utan bara andra saker.. man kanske börjar känna redan 2 veckor innan det är dags att det är på gång? vad vet man... Jag vill bara vakna upp på natten med värkar, och inte bara kissnödig, tack!=)

På måndag får vi hämta skötbordet som jag beställt från IKEA:) så får man det iordning också, då är allt klart! weehoo

Nä nu började grease på TV.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar