onsdag 7 juli 2010

BF idag :)

Jag längtar efter våran beeebiiss...
Min kusin fick en liten pojke idag, grattis till henne!:)

Vi har varit hos barnmorskan nu på morgon och hjärtljuden låg på 170-180, i vanliga fall brukar dom ligga mellan 130-140.. dom kopplade upp mig på en CTG-kurva och så fick jag sitta där typ 40 min.. hjärtljuden var fortfarande höga men jag blev godkänd av läkaren för att det var en sån livlig bebis jag hade där inne.. Var nästan aldrig still.. Sen fick den hicka mitt i alltihop också.. Det syntes 2 svaga sammandragningar på kurvan också men jag kände ingenting :P Jag har ingen aning om det är sparkar eller sammandragningar, det lär väl bara märkas när dom bli starkare :)
SF måttet låg på 38cm

Annars idag ska jag städa rent fulla lägenheten i hopp om att det sätter igång :)

Vi var förbi jespers mamma också och hämtade baby-kläder <3.. åhh så sött säger jag bara.. jag läängtar..
Sen fick jag hem regnskyddet idag som jag vunnit på tradera till vagnen =)

Jag hatar värmen. Varför kan det inte bara få spöregna och åska en heel dag? och inte bara på natten/morgon
Puss

1 kommentar:

  1. Oh va najs!:) gör du egna naglar eller?
    antar att du fått kid nu;) så jag får gratulera isf:) KRamis!:)

    SvaraRadera