onsdag 16 december 2009

16 december

8 dagar kvar till julafton :) Har köpt klart alla julklappar utom 2 tror jag? känns helt underbart=)

Vaknade halv 7 imorse, låg å vred och vände mig i sängen typ en timma, gick upp och läste lite ur gravidboken, gick å la mig igen och vilade en timma men kunde tametusan inte somna. Jobbigt.
Sen har jag suttit och gjort klart smyckerna som ska skickas iväg innan jul så nu har jag juluppehåll från smycken :D känns behövligt, att få vila och må dåligt utan att känna tvånget att måsta göra smycken.
Försökte mig på att äta typ 1 dl yoghurt idag men det kom upp lika fort, min mage kurrar sönder.
Ställde mig på vågen nyss -5,2 visar den, men tror jag måste köpa mig en ny våg för jag litar inte riktigt på denna. Visst, den går neråt när man går ner och uppåt när man går upp men den visar nog inte riktigt som den ska från början.

Om 2 dagar går älskling ut skolan för gott :) Himla skönt. Då ska jag överraska han med nått, men har inte bestämt mig för vad.


någon som har något bra tips på gravidböcker att läsa?

Jo, idag går jag in i v.12 :)

Puss
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar