måndag 14 december 2009

Idag var vi på inskrivning hos barnmorskan, det gick jättebra. Inte så intressant men :P Längtar till ultraljudet baoutamycket. Andra träffen hos barnmorskan skulle egentligen vara början på mars men jag hade högt blodtryck så jag ska dit nu i slutet på december och kolla trycket igen. Sen ska jag till kvinnokliniken och göra glukosbelastning i början på januari, och sen dyker ultraljudet upp någon gång i slutet på januari :) wiiie sen nästa träff med barnmorskan blir då början på mars! :)
hihi

uppdate om illamåendet: Lika jävligt fortfarande. Hoppas det slutar snart, men positivt är att jag gått ner ca 5kg iaf :)

Snart går jag in i v.12.

Idag har jag faktiskt städat ur skafferi och kastat gammal mat, sen har jag slagit in julklappar, kastat sopor och bokat tvättid. Snart kommer hjärtat hem och då ska vi rensa akvariet.


Bara 1,5 vecka kvar till julafton, myyys

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar