fredag 18 december 2009

6 dagar kvar till jul :)

För första gången i mitt liv har jag lyckats gå ner i vikt innan jul så man kan känna sig lite julfin (omedvetet ner i vikt tillochmed).
Ställde mig på vågen imorse, nu visar den på -6,7kg och mer lär de väl bli, nu lär jag inte släppa taget å gå upp i vikt igen, visseligen när bäbisen växer osv men lyckas jag hålla att inte gå upp så mycket så har jag ju gått ner i mig själv sen efteråt :) wiie

Smakade nyss ett pringleschips med smak av salt och vinäger, fyfan så äckligt. Hur kan dom tillverka så fruktansvärt dåliga chips? bra fråga.

Blev ingen julklappshandling igår, var bara upp en sväng på solbacken och införskaffade mig ett par långkalsonger samt en matberedare :) Sen gjorde jag sån här nyttig veckosallad. Hade tänkt baka men kände mig inte så pigg på det. Sen imorse när jag tänkte ställa mig å baka igen insåg jag att jag glömde köpa saffran och jäst, hur ska man då kunna baka? Iaf ska jag gå iväg å köpa det senare, köpte smör igår som jag ska baka av, det gick ut igår, hoppas det funkar att baka av idag med :)annars blire surbullar.

Aja nu ska jag se om jag kan stoppa något i min dumma mage
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar