torsdag 17 december 2009

KALLLT!!!

brrr, minst 20 grader kallt ute idag. Är svinkyligt fulla lägenheten. Tänkte nog kanske baka lussebullar senare idag om jag ids, då blire lite värme iaf :)
Mår liiite liite bättre idag än igår, igår var jag stenad, kräktes hela dagen och låg med typ feberfrossa på kvällen men hade ingen feber. Somnade redan kl 9 i soffan och sen gick jag å la mig i sängen vid 1 tiden. Vaknade imorse runt 7, upp å hoppa.
Min hund försökte att inte stå på nått ben när vi var ute på grund av kylan, hon satte ner arslet i marken och hoppade upp med bägge framtassarna så hon såg ut som en iller, sen försökte hon även lyfta baktassarna men insåg att det nog inte gick.

Jag har jätteont i bröstet/ryggen, en ajaj smärta och vet inte varför, känner nu att den nog kommer mer från ryggenhållet, fast när jag ligger på rygg känns det mer i bröstet. huvva.

Nä, nog om detta nu
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar