tisdag 29 december 2009

blir ett kort inlägg, är spyfärdig..
Var hos barnmorskan idag, blodtrycket var bra nu. ska kolla det igen den 8 januari, sen fick vi veta datum för ultraljudet idag, det blir den 26 januari :) liite jag längtar.
weehoo

Jo för er som ville veta, idag har jag mått illa dygnet runt i 7 hela veckor.
Att vara bakis eller få magsjuka sen kommer vara peace of cake. Jävligt jobbigt. Det var över 7 veckor sedan jag inte kände illamående. Tänk er, ständig magsjuka i 7 veckor, vem vill uppleva det??? ingen! hoppas det avtar snart, för jag börjar bli jävligt less på att kräkas, har nästan börjat grina nu varje gång jag känner att jag måste kräkas för min kropp orkar inte längre..

Nu orkar jag inge mer, ska förmodligen kräkas inom 5 minuter
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar