tisdag 15 december 2009

Ny dag - nya tag

Vaknade imorse vid halv 7 och kunde verkligen inte somna om, låg å vred och vände mig i sängen men gav tillslut upp. Mådde relativt bra medans jag låg i sängen men när jag klev upp började jag må illa igen. Ställde mig och färgade håret, noppade ögonbrynen samt färgade dom. Julfin, ska ju om mindre än 1 vecka göra lösnaglar också, lagomt fint till julafton :)
Kollade på internetbanken idag, jag får utbetalat 1500 extra som jag tror kommer från försäkringskassan men jag är inte helt säker. Blir fin fint :)

Till helgen blir det att koka julskinka samt baka lussebullar om jag inte mår allt för pyton. :)

Nu håller jag på tvätta sängkläder och lite vanliga kläder också, blir tvätt imorgon med.
När älskling slutar skolan ska vi ut på en promenad i det mysiga vintervädret :D


Fick också en bok igår på inskrivningen som handlar om graviditet och barn och allt som hör till, ska mysa ner mig i soffan med varm choklad och läsa den när jag kommer in från promenaden, då man lär vara lite kylig i kroppen.

Allt för idag
Puss

1 kommentar:

  1. sv: jag har carin lindkvist kanske hon heter i efternamn!:)

    //FRida ( www.shooooo.blogg.se )

    SvaraRadera