lördag 26 december 2009

shit

Julen är över,
fick sköna paket, sover som en prinsessa i sängen nu :) Fick en bäddmadrass av Ma och Pa. Tack=) sen massa annat välbehövligt och kul =)
Julen var för övrigt lite som den var, började morgon med att kräkas och må illa hela julafton. Vi var hos farmor och sen hos jespers mormor. Sen hem å sova.
Igår trodde jag att jag hade fått magsjuka, vid typ halv 12 tiden på kvällen började jag må fruktansvärt illa, jag prövade käka lite mat för jag tänkte att det kanske skulle hjälpa, fick stanna ungefär 5 minuter i magen sen kräktes jag som aldrig förr, jag kunde inte andas, hemska tanke. Sen gick jag å la mig, (har alltid en hink vid sängen sen 6 veckor tillbaka), kunde först inte somna å jag låg å tänkte, nej nej nej låt det inte vara magsjuka, och hippsvipps efter typ en halvtimma hade jag somnat, sov lite oroligt men imorse när jag vaknade kände jag att det nog bara var graviditetsillamåendet igen. Jag börjar ha riktigt ont i magen nu för tiden. hela tiden gör den ajaj ajaj.
Idag mår jag inte heller bra, det är så jobbigt. Har just vispat ihop lite nyponsoppa som jag tänkte försöka sleva ner i magen på en stund och hoppas det får stanna.
Annars idag ska jag verkligen inte göra någonting. Jag å älsk ska ha Sagan om ringen-maraton ifall vi inte kommer igång försent.
Sen ska jag till barnmorskan på 3 dagar och kolla blodtrycket för att det har varit högt båda andra gångerna jag har varit dit.

Allt för denna gång
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar